fredag 27 augusti 2010

Tyck lite synd om mig?!

Igår var jag hos käkkirurgen för att ta bort mina nedre visdomständer som bråkat massor med mig. När jag väl var där och fått sprutorna på högra sidan , insåg jag rätt snabbt att jag nog inte borde ta BÅDA tänderna samtidigt.
Läkaren säger att "nej nej det kommer bara bedövas i nedre käken". Hell no!? Halva jävla facet domnade bort. Så ja, blev bara en tand borttagen vilket innebär att jag måste gå igenom skiten en gång till. Usch och fy.
2 alvedon och en ipren försöker döda smärtan just nu, men det tar självklart inte bort allt. Malande tandvärk (före detta tand...uhm, hål-rum? hm....) gör det oerhört svårt att fokusera på skapandet.
Jag försöker få ur mig alla målningar jag har i huvudet. Kladdigt som bara den är det, och om jag inte spyr ur mig allt på duk snart så kommer det börja rinna färg ur öronen på mig (true story!).


Tyck lite synd om mig....?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar