torsdag 12 augusti 2010

Pasta, pesto, pärlor och en obotlig lathet!

Jag kom hem från semestern i Söndags och har sedan dess vart väl medveten om att det inte finns någon mat i lägenheten. Alltså hade jag behövt storhandla *yeaaah riiight* HA tänkte jag och letar reda på ett paket pasta som låg intryckt i ett hörn i skafferiet. Pasta, löser allt. Dessutom hittar jag till min stora glädje en burk pesto och några enstaka soltorkade tomater (tomater är nyttigt, problemet Grönsaker är löst! perfekt).
Pasta och pesto till frukost, pasta pesto + soltorkade tomater till lunch och så skojjar vi till det lite med..pasta pesto till middag.

Inte föränn idag, Torsdag (!) insåg jag att hur lat jag än är, kommer jag tillslut behöva släpa mig till mataffären. Så, äntligen är det gjort. Bye bye pasta pesto.

Idag har jag även pysslat med pärlor för första gången i mitt liv. Smycken är inte min starka sida om man säger så. Men roligt var det ! :)

1 kommentar:

  1. hahaa lika lat som jag =)
    ooh jag älskar pärlarmband, jag har inte ork att fixa dock..

    SvaraRadera