onsdag 18 augusti 2010

Euuuwooops!

Ehm, alltså....det var inte mitt fel ju-att panduro hade 50% på ALLT i butiken!
Det är väl uppenbart inte mitt fel då- att jag gjorde av med nästan 600 kr på pysselgrejjer?
It was a trap! DAMN Panduro! haha

Massa massa kul fick jag ihop för dom hundralapparna! Himmelriket för mig, men så är jag ju nörd också.



Pärlor, massa pärlor!......(och annat smått och gott!)


Massa pennor köpte jag också!
Lådan och burken är resultat av mitt första försök att jobba med decoupage!





Jag höll på att rensa bland mina smycken här om dagen och hittade då ett halsband med en kristall på. Hade totalt glömmt bort den, tror jag köpte det när jag var typ 12 år eller så. Hur som helst bestämde jag mig för att experimentera lite. Eftersom halsbandet bara var stenen på ett lädersnöre, klippte jag bara av snöret till armbands storlekt. Sedan har jag annvänt röda träkulor och matchade ihop det snyggt med kristallen :)

1 kommentar: